I bin 2024 geboren, red jede Woche a Stund long über belonglose Dinge und meine Eltern sein zwoa Blondies und a Schwuler. Wer bin i? Genau, enker Herzenspodcast❤️Und mir sein a de Woche wieder für enk am Start, mit a poor Wer-bin-ich-Runden, Diskussionen darüber, wos a gsundes Essverholten isch und warum mir donkbor sein, koane Nepo-Babies zu sein. Und mir zählen Sochen auf, auf de man ba ins net neidisch sein muas, reden drüber, wos mir tian taten, sollten mir ins mol volle zerstreiten und die Vicky und der simon erzählen enk von ihren super coolen Projekten. Danke fürs Zualosen, des wors für de Woche. Bis zum nächsten Mol, Bussi baba